ОБЩИ УСЛОВИЯ

Нашите ОБЩИ ТЪРГОВСКИ УСЛОВИЯ

Добре дошли на нашия сайт ameissy.bg

Тук ще откриете важна информация за поръчки от ameissy.bg

  1. ЦЕЛ

 

Тези правила и условия за продажба (наричани по-долу "ОБЩИ УСЛОВИЯ") са приложими изключително за онлайн продажбата на продукти на компанията ТИТА-ФР ЕООД (наричана по-долу "ТЪРГОВЕЦЪТ") в платформата за електронна търговия и в онлайн магазина www.ameissy.bg (наричан по-долу „УЕБСАЙТ”).

 

  1. ПРИЛОЖЕНИЕ НА ОБЩИ УСЛОВИЯ

 

Тези ОБЩИ УСЛОВИЯ управляват изключително онлайн договорите за продажба на „ТЪРГОВЕЦА“, сключени с купувачи (наричани по-долу „КЛИЕНТИТЕ“), които имат статут на потребители в платформата за електронна търговия www.ameissy.bg и с онлайн поръчката тези ОБЩИ УСЛОВИЯ представлява договорните документи, подлежащи на изпълнение мужду страните (изключение са всички други документи, проспекти, каталози или снимки на продуктите, които са само указателни). Настоящите Общи условия за продажба се прилагат за използването на този "УЕБСАЙТ" и всяка продажба между "КЛИЕНТЪТ" и "ТЪРГОВЕЦЪТ" в онлайн магазина www.ameissy.bg. "ТЪРГОВЕЦЪТ" ви моли да прочетете внимателно настоящите Общи условия за продажба, преди да използвате "УЕБСАЙТА". Като направите поръчка на www.ameissy.bg, „КЛИЕНТЪТ” декларира, че е прочел и приел Общите условия за продажба, преди да направи поръчката си. След като поръчката е валидирана, тя има стойността на одобрение на Общите условия за продажба от „КЛИЕНТА“.

 

III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА "УЕБСАЙТА"

 

Ameissy.bg е платформа за електронна търговия, достъпна в Интернет - www.ameissy.bg. Чрез платформата „КЛИЕНТЪТ” има възможност да извършва следните действия:

 

  1. Да се ​​регистрира и създаде акаунт в онлайн магазина на „ТЪРГОВЕЦА” и да използва допълнителните услуги за получаване на информация;

 

  1. Да прегледа продуктите, техните характеристики, техните цени и условия за доставка;

 

  1. Да сключи договорите за покупка с "ТЪРГОВЕЦА", след като "КЛИЕНТЪТ" приеме ОБЩИ УСЛОВИЯ и извърши плащане на желаните продукти на "УЕБСАЙТА";

 

  1. Да извърши всички плащания по сключените договори с платформата www.ameissy.bg чрез електронни методи на плащане.

 

  1. Да получава информация за нови продукти, предлагани от „ТЪРГОВЕЦА” в онлайн магазина www.ameissy.bg;

 

  1. Да изпраща електронни съобщения относно сключването или изпълнението на договори за покупко-продажба с „ТЪРГОВЕЦА” в онлайн магазин www.ameissy.bg чрез интерфейса на САЙТА, ​​достъпен в Интернет;

 

  1. Да бъде информирани за правата, произтичащи от закона, чрез интерфейса на платформата www.ameissy.bg в Интернет;

 

  1. Да упражни правото си на отказ.

 

  1. ПРОДУКТИ И ЦЕНИ

 

  1. Продуктите, които можете да намерите на “УЕБСАЙТА”, се управляват от тези ОБЩИ УСЛОВИЯ. Продуктите се продават и доставят от ТИТА-ФР ЕООД или някой от неговите доставчици на услуги. Те са представени на „УЕБСАЙТА” с възможно най-голяма точност и се предлагат в рамките на актуалните наличности.

 

  1. Продуктите отговарят на действащите разпоредби относно безопасността и здравето на хората, честността на търговските сделки и защитата на потребителите при пускането им на пазара.

 

  1. Продуктите отговарят на изискванията на законодателството на Европейския съюз и Европейската икономическа общност, които влизат в сила към момента на пускането им на пазара.

 

  1. Продуктите се предлагат за продажба и се доставят в рамките на наличните количества. В случай на липса на поръчаната стока, „ТЪРГОВЕЦЪТ” незабавно информира „КЛИЕНТА” и може да му предложи продукт с еквивалентно качество и цена или, ако това не е приемливо за двете страни по договора, „ТЪРГОВЕЦЪТ” възстановява сумата и заплатените разноски в 7-дневен срок.

 

  1. Снимките, илюстриращи продуктите, не представляват договорен документ.

 

  1. Продажната цена на всеки продукт е посочена в лева на съответната продуктова страница на "УЕБСАЙТА". Тези цени включват данъци, мита и ДДС за клиенти, чийто адрес за доставка е Република българия. За поръчки от други държави, клиентите трябва да имат предвид, че всяка държава може да има специфични изисквания за внос и цената на продукта може да бъде предмет на допълнителни данъци, мита и ДДС, които клиентът ще трябва да заплати за негова сметка. Обявените цени на продуктовите страници не включват разходите за доставка и доставка, които се калкулират допълнително преди валидирането на поръчката и се фактурират в допълнение към цената на продукта.

 

  1. Общата дължима сума от "КЛИЕНТА" се посочва на страницата за потвърждение на поръчката след предоставяне на адреса за доставка, на базата на който допълнително се изчислява цената за доставка. Разходите за доставка се показват отделно от цената на поръчката и трябва да бъдат платени едновременно с поръчката.

 

  1. Всички данъци, мита, такси, дължими съгласно чуждестранни разпоредби (държава внос или транзит и т.н.), остават отговорност на "КЛИЕНТА".

 

  1. ПОРЪЧКИ

 

  1. За да направи поръчка, „КЛИЕНТЪТ”, след като е добавил избраните продукти в пазарската си количка, като посочи желаните количества, след това натиска бутона „Поръчка” и предоставя информация за доставката на продуктите и начина на плащане.

 

  1. За да потвърди своята поръчка, "КЛИЕНТЪТ" трябва да приеме настоящите Общи условия, като щракне върху посоченото квадратче за отметка. КЛИЕНТЪТ ще трябва да посочи адрес, да избере начин на плащане и след това да потвърди плащането. Потвърждението на поръчката предполага приемане на ОБЩИ УСЛОВИЯ и формира договора за продажба между "ТЪРГОВЕЦ" и "КЛИЕНТ".

 

  1. При първа възможност „ТЪРГОВЕЦЪТ” изпраща имейл с потвърждение на получаването на поръчката и нейното плащане.

 

  1. Всяка промяна на поръчка от страна на "КЛИЕНТА" след потвърждение на поръчката подлежи на предварително приемане от "ТЪРГОВЕЦА". "ТЪРГОВЕЦЪТ" не може да гарантира промяната или анулирането на поръчка, преди да е пристигнало потвърждение за плащане. Най-добрият начин да опитате да промените или отмените поръчка е да изпратите имейл на contact@ameissy.bg

 

  1. Ако „ТЪРГОВЕЦЪТ” не може да изпълни договора за покупко-продажба, тъй като поръчаните продукти не са налични на склад, той е длъжен да информира „КЛИЕНТА” и да извърши пълно възстановяване на сумата в 7-дневен срок.

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" си запазва правото да откаже всяка поръчка по основателни причини и особено ако количествата на поръчката са необичайно високи за стандартни потребители.

 

  1. Договорът за покупко-продажба се формира, когато „КЛИЕНТЪТ” изпрати и заплати своята поръчка.

 

  1. НАЛИЧНОСТ И ИЗПЪЛНЕНИЕ

 

  1. Настоящите Общи условия са достъпни за потребителите в онлайн магазина на „ТЪРГОВЕЦА”, откъдето „КЛИЕНТЪТ” има достъп до тях по всяко време.

 

  1. ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ влизат в сила, когато „КЛИЕНТЪТ” потвърди, като постави отметка в предвидената за целта клетка, че ги е прочел и ги е приел преди да направи поръчка. Валидирането на поръчката чрез нейното потвърждение представлява приемане от купувача на ОБЩИ УСЛОВИЯ в сила към деня на поръчката.

 

VII. ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА

 

  1. Нищожността на договорна клауза не води до нищожност на настоящите Общи условия.

 

  1. Временното или постоянно неприлагане на една или повече клаузи от настоящите Общи условия от "ТЪРГОВЕЦА" не представлява отказ от негова страна от другите клаузи на Общите условия, които продължават да имат ефект.

 

VIII. ПЛАЩАНЕ

  1. Плащане чрез наложен платеж

Плащането за стоките следва да бъде направено при доставянето на пратката в размера посочен на фактурата. В случай на отказ, връщането се извършва чрез банков превод. За тази цел ние се нуждаем от информация за вашата банкова сметка, която може да бъде предоставена лесно и сигурно, на вашия потребителски акаунт. Ние запазваме правото си да издадем ваучер в размер на стойността на върнатите стоки, в случай, че не предоставите информация за банкова сметка след повторно запитване от наша страна.

 

  1. Плащане с карта. Цената се заплаща изцяло след потвърждение на поръчката.

 

  1. Плащането се извършва веднага при поръчка с кредитна карта или чрез системата Paypal.

 

  1. “УЕБСАЙТЪТ” е оборудван със система за сигурност на онлайн плащанията на Shopify, позволяваща на “КЛИЕНТА” да криптира предаването на данните от своята/неговата кредитна карта. "ТЪРГОВЕЦЪТ" гарантира, че платформата Shopify осигурява 100% сигурност на своята платежна система.

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” автоматично предприема анулиране на поръчката, ако „КЛИЕНТЪТ” срещне проблем с плащането.

 

  1. СИГУРНОСТ И ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИ

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” събира следните лични данни с цел улесняване на транзакциите на „КЛИЕНТА”: връзка, профил, плащане. „ТЪРГОВЕЦЪТ” прилага организационни, технически, софтуерни и физически мерки по отношение на цифровата сигурност за защита на личните данни от промяна, унищожаване и неоторизиран достъп.

 

  1. Личните данни, събрани от потребителите, са предназначени за предоставяне на услугите на "УЕБСАЙТА", техните подобрения и поддържане на сигурна среда. Всеки „КЛИЕНТ” има права на достъп до данни и бисквитки, тяхното коригиране, ограничаване на използването, преносимост и изтриване на данни. За да научите повече за политиката за поверителност на ТИТА-ФР ЕООД, щракнете върху връзката Политика за поверителност в долната част на „УЕБСАЙТА“.

 

  1. ДОСТАВКА

 

  1. Обработката и изпращането на поръчката са в рамките на 2 работни дни след получаване на плащането на поръчката. Тези времена за обработка не са валидни за предварителната поръчка.

 

  1. За срокове за доставка, моля, направете справка с раздела "Доставка" в долната част на началната страница на "УЕБСАЙТА" или в секцията " Доставка" на всяка страница с продукти.

 

  1. Продуктите се доставят на адреса, посочен от „КЛИЕНТА” във формуляра за плащане. Моля, посочете точен адрес, защото всеки продукт, върнат на „ТЪРГОВЕЦА“ след неправилен или непълен адрес, ще бъде изпратен повторно за сметка на „КЛИЕНТА“.

 

  1. „Доставка“ означава прехвърляне към „КЛИЕНТА“ на физическо притежание или контрол върху продукта. В момента на доставката собствеността върху продукта се прехвърля незабавно от „ТЪРГОВЕЦА” на „КЛИЕНТА”, както и всички права и задължения, произтичащи от това.

 

  1. Ако продуктът не отговаря на поръчката, "КЛИЕНТЪТ" трябва да подаде рекламация до "ТЪРГОВЕЦА", за да получи замяна на продукта(ите) или евентуално анулиране на продажбата. В случай, че продуктите не са налични за доставка, "ТЪРГОВЕЦЪТ" може да предложи еквивалентен продукт като качество, количество и цена.
  2. Ако при получаване на пратката опаковката е повредена, „КЛИЕНТЪТ” трябва да провери състоянието на продуктите. Ако са повредени, „КЛИЕНТЪТ” трябва категорично да откаже пакета и незабавно да информира „ТЪРГОВЕЦА”.

 

  1. Ако „КЛИЕНТЪТ” не уведоми „ТЪРГОВЕЦА”, че стоката е повредена, продуктите се считат за отговарящи на изискванията.

 

  1. Пълната липса на доставка води до автоматично прекратяване на договора за продажба.

 

  1. ПРАВНА ГАРАНЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ И ГАРАНЦИЯ ЗА СКРИТИ ДЕФЕКТИ

 

  1. Наличието на очевиден дефект в продукт трябва да доведе до оплакване по имейл contact@ameissy.bg „КЛИЕНТЪТ” трябва да информира писмено „ТЪРГОВЕЦА” за наличието на този очевиден дефект, за да може връщането да бъде прието.

 

  1. По време на валидиране на несъответствие или скрит дефект от “ТЪРГОВЕЦА”, “КЛИЕНТЪТ” се възползва от следните гаранции: Всички продукти, доставени от “ТЪРГОВЕЦА”, подлежат на 2 (две) години законова гаранция. При липса на съответствие срокът започва да тече от датата на продажба.

 

  1. „КЛИЕНТЪТ” е освободен от предоставяне на доказателство за липсата на съответствие на продукта през 6 (шест) месеца след датата на доставка на продукта. "КЛИЕНТЪТ" може да избира между връщане или подмяна на продукта. Правната гаранция за съответствие се прилага независимо от търговската гаранция, описана по-долу.

 

  1. Освен това „КЛИЕНТЪТ” може да приложи и законовата гаранция за скрити дефекти в продукта. Законовата гаранция срещу скрити дефекти позволява на "КЛИЕНТА" в рамките на две (2) години от откриване на дефекта, да възстанови разходите за продукта, след доказване на скритите дефекти. След това „КЛИЕНТЪТ“ има избор между две опции: да запази продукта и да поиска намаление на цената или да върне продукта и да поиска пълно възстановяване.

 

  1. В случай на привиден дефект, несъответствие на продукта, декларирано от „КЛИЕНТА”, когато е доказано наличието на видим дефект и след извършена експертиза, „ТЪРГОВЕЦЪТ” се задължава да възстанови разходите на „КЛИЕНТА”. “ за негова сметка и най-късно в срок от 14 (четиринадесет) дни. Въпреки това, "ТЪРГОВЕЦЪТ" не може да носи отговорност за злоупотреба с продуктите, които "КЛИЕНТЪТ" може да направи с тях.

 

  1. Рекламациите по гаранции се изпращат по имейл на contact@ameissy.bg или по пощата до ТИТА-ФР ЕООД, бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България. На "КЛИЕНТА" ще бъдат възстановени пощенските разходи за връщане не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след получаване на продукта от "ТЪРГОВЕЦА".

 

XII. ОТГОВОРНОСТ

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” не може да носи отговорност в случай на неизпълнение или неправилно изпълнение на договора, дължащо се нито на „КЛИЕНТА”, нито на непреодолимия и непредвидим факт на трето лице по договора, нито на непреодолима сила.

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" не може да носи отговорност за несъответствие на продукта със законодателството на страната на "КЛИЕНТА", на която е отговорност да провери дали продуктът не е забранен за продажба в неговата страна.

 

  1. Ако "ТЪРГОВЕЦЪТ" не достави продуктите или ако продуктите, които "ТЪРГОВЕЦЪТ" доставя, не са тези, които "КЛИЕНТЪТ" е поръчал, или продуктите са повредени или дефектни или ако доставката е в неправилно количество, " КЛИЕНТЪТ“ трябва да информира „ТЪРГОВЕЦА“ по имейл (contact@ameissy.bg ), като посочи номера на поръчката, името на „КЛИЕНТА“ и неговия имейл адрес и трябва да обясни проблема. Също така, "КЛИЕНТЪТ" трябва да върне дефектните продукти или продуктите от грешна поръчка в централния офис на ТИТА-ФР ЕООД (бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България). След получаването им единственото задължение на „ТЪРГОВЕЦА” ще бъде, в зависимост от избора на „КЛИЕНТА”, да:

- отстрани всяка липса, всяка липсваща или неправилна доставка; или

- замени повреден или дефектен продукт; или

- възстанови сумата, която "КЛИЕНТЪТ" е заплатил за продуктите.

 

XIII. ПРАВО НА ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ

 

  1. "КЛИЕНТЪТ" има право на отказ, което позволява на "КЛИЕНТА" да промени мнението си относно покупката и да се освободи от настоящия договор, без да посочва причина. Срокът, през който „КЛИЕНТЪТ” може да упражни правото си на отказ е 30 (тридесет) дни от датата на получаване на поръчката.

 

  1. Правото на отказ не важи за подаръчните ваучери, даренията, интимните почистващи препарати и продуктите, закупени с промо код или с код за намаление.

 

  1. За да упражни правото си на отказ, "КЛИЕНТЪТ" трябва да уведоми "ТЪРГОВЕЦА" за решението си да се откаже чрез недвусмислена декларация чрез електронна поща на contact@ameissy.bg или по пощата, адресирана до ТИТА-ФР ЕООД, бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България. „КЛИЕНТЪТ“ може да използва формуляра по-долу или декларация в свободен текст.

 

ФОРМА ЗА ОТКАЗ:

На вниманието на ТИТА-ФР ЕООД,

бул.Арсеналски 65, партер, офис 7,

1421 София, България

 

Аз/Ние(*) Ви уведомяваме за моето/наше(*) оттегляне от договора за продажба на продукта(ите)(*) по-долу:

Поръчано на(*)/получено на(*):

Потребителско име:

Адрес на "КЛИЕНТА":

Имейл на "КЛИЕНТА":

Подпис на "КЛИЕНТА" (само в случай на уведомление с хартиен формуляр):

Дата:

 

(*) зачеркнете ненужното споменаване.

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" не допуска стандартни обмени на "УЕБСАЙТА". За нов размер, друг модел или друг цвят, просто поръчайте отново на www.ameissy.bg!

 

  1. В случай на отказ, „КЛИЕНТЪТ” трябва да върне продукта(ите) в централния офис на ТИТА-ФР ЕООД (бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България). Разходите за връщане са отговорност на "КЛИЕНТА" и не могат да бъдат възстановени.

 

  1. Върнатите продукти трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка и опаковката НЕ трябва да бъде отваряна. При отворена опаковка "ТЪРГОВЕЦЪТ" има право да откаже връщане на продуктите и да откаже възстановяване на сумата.

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” може да отложи възстановяването до получаване на продуктите в неговия склад. На „КЛИЕНТА” ще бъде извършено връщане не по-късно от 10 работни дни след датата на получаване и проверка на върнатите продукти в склада на Ameissy.

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" ще възстанови сумата на "КЛИЕНТА", като използва същия метод на плащане като този, използван за първоначалната транзакция. При плащане с наложен платеж сумата ще бъде върната на посочена от клиента банкова сметка или под формата на ваучер при отказ или невъзможност за предоставяне на банкова сметка.

 

XIV. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

  1. Елементите, възпроизведени на този „УЕБСАЙТ” (снимки, изображения, текстове, рисунки, изображения и т.н.), са изключителна собственост на „ТЪРГОВЕЦА” и са защитени от права на интелектуална собственост (като авторско право, търговска марка и т.н.).

 

  1. Не се извършва прехвърляне на права върху интелектуална собственост чрез настоящите Общи условия.

 

  1. Всяко възпроизвеждане и разпространение на тези елементи, без предварително писмено разрешение, излага нарушителите на съдебно производство.

 

  1. ХИПЕРТЕКСТОВИ ВРЪЗКИ

 

  1. „УЕБСАЙТЪТ” може да съдържа хипертекстови връзки, сочещи към други уебсайтове, върху които „ТЪРГОВЕЦЪТ” не упражнява контрол. Въпреки предварителните и редовни проверки от страна на "ТЪРГОВЕЦА", той отхвърля всякаква отговорност за съдържанието, което може да бъде намерено на тези сайтове.

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” разрешава създаването на хипертекстови връзки към която и да е страница или документ на своя сайт, ако установяването на тези връзки не се извършва с търговски или рекламни цели. Освен това е необходимо предварителното съгласие на "ТЪРГОВЕЦА", преди да бъде настроена хипертекстова връзка. Изключени от това разрешение са сайтове, разпространяващи информация от незаконна, насилствена, противоречива, порнографска, ксенофобска природа или която може да повлияе на чувствителността на голям брой хора.

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" си запазва правото да премахне хипертекстова връзка, насочваща към неговия сайт по всяко време, ако прецени, че е несъвместима с неговата редакционна политика.

 

XVI. ЛИЧНИ ДАННИ

 

  1. Компютърната обработка на лични данни, събрани от „УЕБСАЙТА” е предназначена за управление на поръчки. В съответствие със законодателството, „КЛИЕНТЪТ“ има право на достъп, модифициране и противопоставяне на обработването на личните му данни, като пише на e-mail: contact@ameissy.bg (с копие на доказателство за самоличност) или по пощата на следния адрес: ТИТА-ФР ЕООД, бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България.

 

  1. „ТЪРГОВЕЦЪТ” се задължава да създаде отговорно управление и обработка на личните данни и да гарантира поверителността на цялата лична информация, събрана от неговите потребители.

 

  1. Лицето, отговорно за обработката на личните данни е Катерина Николова (katerina@ameissy.com).

 

  1. „УЕБСАЙТЪТ“ може да предлага функции за създаване на акаунт или споделяне на съдържание с определени уебсайтове на трети страни, като Facebook, Instagram, Youtube и други. "ТЪРГОВЕЦЪТ" информира "КЛИЕНТА", че тези уебсайтове на трети страни се управляват от техните собствени политики за поверителност. Поради това „КЛИЕНТЪТ“ трябва да е наясно с политиките за поверителност на тези уебсайтове на трети страни и с използването на неговите/негови лични данни. За да научите повече за политиката за поверителност на ТИТА-ФР ЕООД, щракнете върху връзката Политика за поверителност в долната част на „УЕБСАЙТА“.

 

  1. „КЛИЕНТЪТ“ също е информиран, че „УЕБСАЙТЪТ“ използва бисквитки, предназначени да оптимизират изживяването му в „УЕБСАЙТА“, за да записват информация относно навигацията, както и информацията, посочена в онлайн формулярите.

 

  1. Бисквитката е текстов файл, съдържащ елементи от данни, който се съхранява, когато "КЛИЕНТЪТ" посети уебсайт. Той е предназначен да помогне на уебсайтовете да запомнят своите предпочитания. Има различни видове бисквитки. Без тях уебсайтовете не биха могли да функционират правилно.

 

  1. „КЛИЕНТЪТ“ има право да не приема бисквитките, като следва инструкциите, предоставени от неговия браузър.

 

  1. Използването и регистрацията на "УЕБСАЙТА" от непълнолетно лице трябва да бъде разрешено от неговия законен представител.

 

XVII. ВЪПРОСИ, КОМЕНТАРИ ИЛИ ЗАЯВКИ

 

  1. Въпроси, коментари или искания относно тези общи условия или продуктите, предлагани от „ТЪРГОВЕЦА” трябва да се отправят на contact@ameissy.bg

 

XVIII. МОДИФИКАЦИИ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

 

  1. "ТЪРГОВЕЦЪТ" си запазва правото да променя настоящите Общи условия по всяко време.

 

  1. В случай на промяна, приложимите Общи условия са тези, които са в сила към датата на поръчката, копие от които може да бъде доставено на „КЛИЕНТА“ по негово/негово искане чрез съобщение на contact@ameissy.bg

 

 

XIX. НЕПРЕОДОЛИМА СИЛА

 

  1. Всички обстоятелства извън контрола на страните, възпрепятстващи изпълнението при нормални условия на техните задължения, се считат за основание за освобождаване от задълженията на страните и водят до тяхното спиране.

 

  1. В случай на настъпване на посочените по-горе обстоятелства, страната, която е научила за тях, трябва незабавно да уведоми другата страна за възникването им, както и за изчезването им.

 

  1. За непреодолима сила ще се считат всички непреодолими факти или обстоятелства, външни за страните, непредвидими, неизбежни, извън контрола на страните и които не могат да бъдат предотвратени от последните, въпреки всички разумно възможни усилия.

 

  1. Изрично се считат за непреодолима сила или случайни събития, в допълнение към тези, които обикновено се запазват в практиката на европейските съдилища и трибунали: блокиране на транспортни средства или доставки, земетресения, пожари, бури, наводнения, светкавици, спиране на телекомуникационни мрежи или затруднения, специфични за външните за клиентите телекомуникационни мрежи, блокиране, свързано с пандемията. Страните ще се съберат, за да проучат въздействието на събитието и да се споразумеят за условията, при които ще продължи изпълнението на договора.

 

  1. Ако случай на непреодолима сила продължава повече от три месеца, настоящите Общи условия могат да бъдат отменени от увредената страна.

 

  1. СПОРОВЕ

 

  1. Този договор и правилата и условията, които го уреждат, са предмет на законодателството в Република България. Законодателството на Р. България се прилага за въпроси, които не са уредени в настоящия договор и Общите условия, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор.

 

XXI. ДАННИ НА ТЪРГОВЕЦА

 

Име на търговеца: ТИТА-ФР ЕООД

Адрес на седалище и управление: бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България

Адрес на извършване на дейността и адрес за подаване на жалби на клиенти: бул. Арсеналски 65, партер, офис 7, 1421 София, България

Данни за контакт: contact@ameissy.bg , телефон +359 883599996

Регистрация в публичните регистри: ЕИК 121483980

ДДС номер: BG 121483980

 

 

 

 

Настоящият документ за Общи условия е последно актуализиран на 31 ЮЛИ 2023 г.